مقاله نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A.I.D.A) رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۹۲ در مطالعات رسانه ای از صفحه ۱۱۱ تا ۱۱۸ منتشر شده است.
نام: نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A.I.D.A) رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران)
این مقاله دارای ۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله رفتار مصرف کننده
مقاله رسانه
مقاله مدل ( A. I. D. A)
مقاله تبلیغات

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: درودی هما

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
لطفا برای مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.