مقاله مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تاثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۹۲ در مطالعات رسانه ای از صفحه ۱۶۹ تا ۱۸۰ منتشر شده است.
نام: مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تاثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش رسانه ای
مقاله تبلیغات تجاری
مقاله تفکر انتقادی
مقاله سواد رسانه ای
مقاله مصرف رسانه ای

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: زنده بودی خیری
جناب آقای / سرکار خانم: زنده بودی فاطمه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
لطفا برای مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.