مقاله مطالعه رابطه بین رفتار رسانه ای ایرانیان مقیم تورنتو و ویژگی های کشور میزبان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۹۲ در مطالعات رسانه ای از صفحه ۱۳۳ تا ۱۴۴ منتشر شده است.
نام: مطالعه رابطه بین رفتار رسانه ای ایرانیان مقیم تورنتو و ویژگی های کشور میزبان
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مخاطب محور
مقاله رسانه محور
مقاله مخاطب جمعی
مقاله پراکندگی
مقاله مهاجرت دیاسپورا
مقاله رسانه مهاجرتی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: خواجه نوری نسترن

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
لطفا برای مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.