مقاله عوامل موثر در افزایش اثربخشی شبکه های اجتماعی مجازی در سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۹۲ در مطالعات رسانه ای از صفحه ۱۳۳ تا ۱۴۴ منتشر شده است.
نام: عوامل موثر در افزایش اثربخشی شبکه های اجتماعی مجازی در سازمان های رسانه ای (مورد مطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران)
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله شبکه های اجتماعی
مقاله شبکه های اجتماعی مجازی
مقاله توسعه فرهنگی
مقاله سرمایه اجتماعی
مقاله جامعه اطلاعاتی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: رحمان زاده سیدعلی
جناب آقای / سرکار خانم: حقیقی محمدرضا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
لطفا برای مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.