مقاله طراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان در بانک های دولتی ایران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۹۲ در مدیریت توسعه و تحول از صفحه ۳۱ تا ۳۸ منتشر شده است.
نام: طراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان در بانک های دولتی ایران
این مقاله دارای ۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله کیفیت خدمات
مقاله کیفیت فنی ستاده
مقاله کیفیت کارکردی (وظیفه ای) فرآیند

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: سیدصالحی سیدعلیرضا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
لطفا برای مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.