مقاله شناسایی ابزارهای موثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۹۲ در مطالعات رسانه ای از صفحه ۵۷ تا ۶۷ منتشر شده است.
نام: شناسایی ابزارهای موثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی
این مقاله دارای ۱۱ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله فرش دست باف
مقاله تبلیغات
مقاله ابزارهای تبلیغ
مقاله خریدار فرش
مقاله اعتماد

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: تاجیک اسماعیلی سمیه
جناب آقای / سرکار خانم: صنیعی ماندانا
جناب آقای / سرکار خانم: اسدی رازی محمدصادق

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
لطفا برای مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.