مقاله تاثیر عوامل بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر گرایش به خرید مجدد مواد غذایی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۹۳ در مجله علوم و صنایع غذایی از صفحه ۳۱ تا ۴۲ منتشر شده است.
نام: تاثیر عوامل بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر گرایش به خرید مجدد مواد غذایی
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بسته بندی
مقاله عوامل بصری
مقاله عوامل اطلاعاتی
مقاله گرایش به خرید مشتریان
مقاله مواد غذایی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: موتمنی علیرضا
جناب آقای / سرکار خانم: مرادی هادی
جناب آقای / سرکار خانم: همتی امین
جناب آقای / سرکار خانم: هاشم زاده آناهیتا
جناب آقای / سرکار خانم: مرادی وحید

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
لطفا برای مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.