مقاله بررسی تاثیر شاخص های بازاریابی درونی بر پیاده سازی مدیریت دانش با تاکید بر خلق دانش (مورد کاوی شرکت ایپکو) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۹۲ در مدیریت توسعه و تحول از صفحه ۳۹ تا ۴۸ منتشر شده است.
نام: بررسی تاثیر شاخص های بازاریابی درونی بر پیاده سازی مدیریت دانش با تاکید بر خلق دانش (مورد کاوی شرکت ایپکو)
این مقاله دارای ۱۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بازاریابی درونی
مقاله مدیریت دانش
مقاله خلق دانش

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: میری عبدالرضا
جناب آقای / سرکار خانم: سادات اشکور سیدمرتضی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
لطفا برای مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.