مقاله اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۹۱ در مدیریت فناوری اطلاعات از صفحه ۱۸۷ تا ۲۱۲ منتشر شده است.
نام: اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی (از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی)
این مقاله دارای ۲۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله شرکت های اینترنتی
مقاله ارزش برند
مقاله خدمات مشتری
مقاله ارتباطات بازاریابی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: محمدیان محمود
جناب آقای / سرکار خانم: دهدشتی شاهرخ زهره
جناب آقای / سرکار خانم: جلال زاده مقدم شهری آرش

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
نبود راهکارهای لازم برای ارتقای برند شرکت های اینترنتی در ایران مساله ای است که بایستی توجه ویژه ای به آن داشت. هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی است. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی- پیمایشی است و جامعه آماری پژوهش را دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تشکیل داده است که تاکنون حداقل یک بار از شرکت های اینترنتی خرید داشته اند. روش نمونه گیری با توجه به انجام پژوهش همزمان برخط و عدم دسترسی به لیست کامل جامعه آماری به صورت طبقه ای در دسترس گرفته شد. برای این منظور از پرسشنامه حضوری و اینترنتی استفاده شد. پس از تجزیه وتحلیل های آماری که نشان داد، جامعه آماری دارای توزیع نرمال است، از آزمون مدل یابی حداقل مربعات جزئی و آزمون فریدمن استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد، از میان عوامل موثر بر ارزش برند، ارتباطات بازاریابی و خدمات مشتری از اولویت برخوردارند و به ترتیب، آگاهی برند، کیفیت ادراک شده از برند، تعاملات و وفاداری برند از عوامل بعدی اثرگذار بر ارزش برند به شمار می روند.