مقاله ارائه مدل مفهومی برای تبیین عوامل کلیدی موثر بر کیفیت سیستم های ارائه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی (پیمایشی پیرامون بانک ملت) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۹۲ در مدیریت فناوری اطلاعات از صفحه ۱۹ تا ۳۶ منتشر شده است.
نام: ارائه مدل مفهومی برای تبیین عوامل کلیدی موثر بر کیفیت سیستم های ارائه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی (پیمایشی پیرامون بانک ملت)
این مقاله دارای ۱۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بانکداری اینترنتی
مقاله کیفیت سیستم های ارائه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی
مقاله مدل معادلات ساختاری

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: دیواندری علی
جناب آقای / سرکار خانم: عابدی احسان
جناب آقای / سرکار خانم: ناصرزاده سیدمحمدرضا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
با توجه به رشد تعداد استفاده کنندگان از خدمات بانکی اینترنتی، برای بازاریابان بانک ها الزامی است که درک بهتری از کاربران و مشتریان بانکداری اینترنتی داشته باشند. تنها از طریق این درک است که بازاریابان قادر به توسعه راهبرد ها و روش هایی برای جذب و حفظ مشتریان خواهند بود. در پژوهش پیش رو، عوامل موثر بر نگرش مشتریان در خصوص بانکداری اینترنتی مورد بررسی قرار گرفته است. جمع آوری داده ها به وسیله پرسش نامه الکترونیکی و با مطالعه موردی مشتریان خدمات اینترنتی بانک ملت انجام شده است. براساس یافته ها و نتایج این پژوهش، پیشنهادهایی در مورد چگونگی طراحی سیستم های ارائه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی ارائه شده است تا با در نظر گرفتن نیاز مشتریان در فرایند طراحی این سیستم ها، امکان کسب مزیت رقابتی توسط بانک های ارائه دهنده خدمات اینترنتی فراهم شود.