سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: دومین همایش فناوری اطلاعات، حال، آینده

تعداد صفحات: ۶

نویسنده(ها):

ناصر مدیری – گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان
اولدوز کریمی –

چکیده:

امروزه یکی از راه حلهای نوین به منظور ساخت سیستمهای کاربردی سازمانی راه حلمبتنی برسرویس تلقی می شود دراین مقاله تلاش می شود با استفاده از شناسایی سرویس یک رویکرد کامل یکپارچه سازی را ارایه دهیم دراین روش مدل فرایندی سازمان و فهرست موجود لیستهای سازمان به عنوان ورودی دریافت شده و طی یک فرایند سه مرحله ای سرویسهای سازمان برای یکپارچه سازی سازمان شناسایی می شود دراین روش سعی می شود ارتباطات میان سرویس تا حد امکان کاهش یافته و ارتباطات درون سرویسی افزایش یابد.