سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: دومین همایش فناوری اطلاعات، حال، آینده

تعداد صفحات: ۴

نویسنده(ها):

فروزان ضرابیان – دانشگاه پیام نور استان تهران
عرفان زرگر –

چکیده:

در راستای تحولاتدرسالهای اخیر آموزش و یادگیری الکترونیکی خصوصا یادگیری مبتنی بر وب از اهمیت بسزایی برخوردار گردیده است امکانات ابررسانه ای اینترنت یادگیری غیر خطی را برای یادگیرندگان تسهیل و کنترل آنان را برفرایند یادگیری افزایش میدهند قابلیت های چند رسانه ای امکان جمع آوری و کسب اطلاعات را تسریع می کند بدین منظور این تحقیق با هدف بررسی یادگیری الکترونیکی انواع یادگیری الکترونیکی و مزایای آن اهمیت یادگیری مبتنی بر وب در میان سایر انواع یادگیری به عنوان یادگیری اثربخش و کاربردهای آن در آموزش انجام پذیرفته است. این تحقیق از نوع کیفی است که با استفاده از روش تحقیق کتابخانه ای صورت پذیرفته است.