سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: اولین همایش منطقه ای رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

سجاد بحرکاظمی – دانشجوی کارشناسی کامپیوتر نرم افزار دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجا
محسن فلاح راد – عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان
فریده پیغله – مدرس رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دانش آموخته کارشناسی کامپی
مزدک بهزاد – دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

چکیده:

این مقاله پیرامون موضوع کتابخانه های علمی و توسعه سریع کاربرد آنها با استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات می باشداصلی در این مقاله بر چگونگی تاثیرگذاری کتابخانه های علمی بر تغییرات آموزش و یادگیری می باشد، که از محیط آموزش الکترونیکی نشات می گیرد . حیطه تلقی می گردد و همچنین می توان از فرصت های ایجاد شده توسط اینترنت بهره مند گردید. آموزگاران الکترونیکی به عنوان مرکز ثقل پیشروی به سوی آموزش و پرورش الکترونیک و روش ترکیبICTفناوری ارتباطات و اطلاعات) در دانشگاهها تلقی می گردند. هم اکنون اجرای یک راهکار الکترونیکیICT بدون حضور آموزگاران الکترونیکی به منزله هدایت یک قایق بدون وجود یک ملوان است. تاکید این مقاله بر چگونگی ارائه اطلاعات مبتنی بر فن آوری توسط کتابخانه های علمی در هر مکان ، و هر زمان در کنار ارائه منابعی جهت یادگیری نوین و مادام العمر می باشد. همچنین به بررسی ارتباط کتابخانه های علمی مدرن با یادگیری الکترونیکی می پردازد