سال انتشار: ۱۳۸۹

محل انتشار: کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه

تعداد صفحات: ۶

نویسنده(ها):

محمد پیروی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک ایران

چکیده:

افزایش جرائم در حوزه تلفن همراه که به نوعی فضای مجازی و سایبر محسوب می شود ، نیاز به یک ارگان رسیدگی به شکایات در این زمینه را نشان می دهد .پلیس الکترونیکی به عنوان یک سازمان رسیدگی کننده به شکایات می تواند راهکاری مناسب برای پیگیری و ارسال شکایات برای کاهش مراجعات شهروندان به ادارات ارائه دهنده خدمات تلفن همراه باشد . این راهکار می تواند خدمات دیگری را نیز به شهروند الکترونیک نیز ارائه دهد . در این مقاله ضمن بررسی پلیس الکترونیکی ، روشهای پیاده سازی آن نیز ارائه می گردد . مقدمه