سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: نخستین همایش آسیب شناسی آموزش سازمانی

تعداد صفحات: ۶

نویسنده(ها):

عادله امیری سوادرودباری – دانشگاه تهران دانشکده مدیریت
سیدامیرمحمد احمدی – موسسه آموزش عالی آزاد ماهان
فاطمه ابراهیمی – دانشگاه شهید بهشتی

چکیده:

بسیاری از سازمان ها برای رسیدن به اهداف خود با چالشهای مختلفی مواجه اند برای عبور از موانع و دستیابی به اهداف به کارکنانی با دانش بالا و توان اجرایی مناسب نیازمندند به جهت ارتقا سطح دانش کارکنان و توانمندسازی آنها تشخیص مناسب نیاز آموزشی توسعه آموزشهای سازمانی و اجرای اثربخش آن نیز به حضور مشاوران آموزشی کارآمد از بیرون سازمان و همچنین حضور مدیران آموزش توانمندنیاز دارد دراین مقاله سعی شده است پس از بیان فرایندهای ارزشیابی دوره های آموزش کاربرد و کارکرد این ارزشیابی ها مورد بررسی قرارگرفت.