سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: دومین همایش سراسری فن آوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

محمدهادی اوین – دانش آموخته کارشناسی ارشدمهندسی صنایع
سمانه وحیدی مطلق – کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
زهرا بهزادمهر – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
نورمحمد یعقوبی – دانشیار دانشکده مدیریت و علوم اداری دانشگاه سیستان و بلوچستان

چکیده:

توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات دستاورد انقلاب ارتباطات است که تا حد زیادی درحوزه های مختلف جامعه بشری توانسته است منجر به تحولات بنیادین در عملکردو افزایش بهره وری گردد دراین مقاله تلاش برآن است که به بررسی فرایندهای سازمانی دانشگاه سیستان و بلوچستان که از نظر گستردگی و کثرت رشته ها و تعداد دانشجو دومین دانشگاه ایران محسوب میگردد پرداخت با درنظر گرفتن این موضوع بهبود جزیی برای فرایندهای کاری و اجرایی تاثیر قابل توجهی در افزایش بهره وری سیستم خواهد داشت دراین تحقیق فرایندها از منظر مشتری که همان دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان می باشند با بکارگیری مدل کارت امتیازی متوازن Balance Score Card یا BSC بررسی شده است با اولویت بندی شاخصها مشخص گردید که سیستم گلستان روی این شاخص یعنی در دسترس بودن خدمات و اطلاعات مورد نیاز از منظر مشتری بیشترین تاثیر را داشته است.