مقاله چارچوبی برای استفاده از دانش مشتریان در طراحی کاتالوگ های الکترونیکی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در فروردین ۱۳۹۰ در نشریه مهندسی صنایع (دانشکده فنی دانشگاه تهران) از صفحه ۸۳ تا ۹۴ منتشر شده است.
نام: چارچوبی برای استفاده از دانش مشتریان در طراحی کاتالوگ های الکترونیکی
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله کاتولوگ های الکترونیکی
مقاله الگوهای متوالی
مقاله دانش مشتریان

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: قنبری نگار
جناب آقای / سرکار خانم: غلامیان محمدرضا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
تحقیقات نشان داده است که در میان موضوعات مختلف مطرح در تجارت الکترونیکی، مدیریت اثربخش مشتریان در کنار استفاده از دانش آنها از مواردی است که می تواند به مزیت رقابتی منجر شود. کاوش دانش مشتریان برای کمک به مدیران برای در پیش گرفتن خط مشی های تبلیغاتی بهتر، با بهره گیری از سیستمی که بتواند الگوهای رفتار مشتریان را از پایگاه داده ها استخراج کند، امکان پذیر است. خروجی چنین سیستمی را می توان در قالب خط مشی های تبلیغاتی در کار طراحی کاتالوگ های الکترونیکی به کار گرفت. در این مقاله یک چارچوب برای طراحی کاتالوگ های الکترونیکی بر اساس دانش مشتریان ارائه می شود. این چارچوب از الگوریتم جدیدی برای کاوش چندسطحی الگوهای متوالی به نام DV1w استفاده می کند و در مورد یک شرکت فروشنده تجهیزات رایانه ای به کار گرفته شده است. بررسی ها نشان می دهد که دانش نهایی به دست آمده توسط آن در مقایسه با سایر چارچوب های معرفی شده در این زمینه کامل تر است.