سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران

تعداد صفحات: ۱۲

نویسنده(ها):

امین کاظمی – دانشجوی کارشناسی ارشد راه و ترابری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
فرهاد دهقان نیری – دانشجوی کارشناسی ارشد راه و ترابری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
حسن ذوقی – دکترای حمل و نقل دانشگاه علم و صنعت ایران، استادیار دانشگاه آزاد اسلا

چکیده:

امروزه به علت ازدیاد عملیات تعمیر و نگهداری راه ها، تلفات و خسارات مالی ناشی از به وقوع پیوستن تصادفات در محل کارگاه های راهسازی۱ که به علت انحراف مسیر و کاهش سرعت خودروها می باشد، متخصصین را بر آن داشته است تا نسبت به ایجاد آگاهی به رانندگان، قبل از رسیدن به محل کارگاه، اقدامات جدی و موثری را انجام دهند.در این مقاله جدیدترین تکنولوژی هشدار به رانندگان به نام VII یکپارچه سازی زیرساختهای خودرو) و نحوه اجرای آن را بررسی کرده و آن را با دیگر سیستم های کنترلی سنتی مقایسه می کنیم.