سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

سیدعلیرضا هاشمی نکو – دانشگاه علامه طباطبائی

چکیده:

یک راهکار هوش تجاری حاوی نرم افزارهای مختلفی از جمله داشبورد الکترونیکی و سیستم اخذ اطلاعات و یکپارچه سازی اطلاعاتی با سیستم های سازمانی می باشد، با توجه به افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه و همچنین حرکت نظام اداری به سمت دورکاری به نظر می رسد قابلیت ارایه بر روی بستر تلفن همراه یکی از نیازمندی های کلیدی نرم افزار های مختلف تشکیل دهنده راه حل هوش تجاری باشد. در این مقاله ارزش افزوده ناشی از ارایه قسمتی از سیستم هوش تجاری بر روی تلفن همراه بررسی شده و الزامات نرم افزاری این فرآیند با توجه به نیازسنجی انجام شده در پروژه پیاده سازی داشبورد فناوری اطلاعات در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان های زیر مجموعه تبیین شده است.