سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: نخستین همایش سالانه علوم مدیریت نوین

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

شاهین شیرینی – دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه

چکیده:

از آنجایی که پول زبان اصلی مدیریت شرکت هاست مفهوم تحقیق کردن درباره ارتباط هزینه ها با یکدیگر به عنوان ارتباط بین بخش کیفیت و مدیریت شرکت پدیدار می گردد با گسترش صنایع و بازارها مشتریانکالاهای مختلف به دنبال خرید کالاهایی هستند که درشرایط یکسان ارزانتر و کیفیت بالاتری داشته باشند شرکت ها نیز جهت کاهش هزینه های تولید و افزایش کیفیت محصولات خود جهت تسلط بربازارهای مختلف به ناچار ازروشهای نوینهزینه یابی استفاده می نمایند یکی از این روشهای نوینهزینه یابی کیفیت است امروزه سیستم های حسابداری هزینه کیفیت بخشی از راهبرد بهبود کیفیت هرسازان نوینی به شمار می رود.