سال انتشار: ۱۳۸۹

محل انتشار: پانزدهمین کنفرانس سراسری شبکه های توزیع نیروی برق

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

قاسم شهابی – شرکت توزیع نیروی برق گلستان
محمدرضا فوجردی –
حسنعلی قربان پور –

چکیده:

دراین مقاله سعی شده است تا نقاط مثبت و اثربخش وجود مراکز فوریت برق ۱۲۱ به عنوان مرکزی مناسب برای پاسخگویی به درخواست های مشترکین برق به خصوص دررفع سریع خاموشی ها بررسی گردید مراکز فوریت برق یا همان سامانه ۱۲۱ گامی بزرگ درجهت رضایت هرچه بیشتر مشترکین کنترل خاموسی های با برنامه فشارضعیف نظم بخشی به نحوه عملیات رفع خاموشی ناخواسته شناسایی نقاط معضل دار و بحرانی درشبکه نظم بخشی به نحوه رفع خاموشی های روشنایی معابر و کنترل شدید برنحوه اجرای فعالیت پیمانکاران می باشد البته تمامی نقاط مثبت یاد شده درصورتی که بطور کامل تحقق می یابد که تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزار یمورد نیاز دراین مراکز فراهم باشد.