سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه

تعداد صفحات: ۱۶

نویسنده(ها):

لیلا ترکی –
رضا اسدی –
نادیا حسینعلی زاده شلمانی –

چکیده:

وضعیت دنیای کسب و کار امروز و رقابت روزافزون درعرصه های مختلف تجارت بیانگر آن است که سازمانهایی که در پی کسب نتایج مطلوب هستند باید نیروی کار بسیار باانگیزه ای داشته باشند بنابراین فراگیری روشهای ایجاد انگیزه درافراد از جمله مهارت های مهمی است که هر مدیر باید از آنها برخوردار باشد دراین مقاله با شیوه های استفاده از عملی از تئوری های انگیزش و ایجاد و حفظ جوی سازنده درمحیط کار آشنا می شوید.