سال انتشار: ۱۳۸۵

محل انتشار: نخستین کنفرانس بین المللی شش سیگما

تعداد صفحات: ۲۶

نویسنده(ها):

طباطبایی – شرکت امداد خودرو
عابدپور –

چکیده:

پس از شناسایی نقاط قابل بهبود توسط مدل سر آمدیEFQM در سازمان از متدولوژی شش سیگما برای حل مسائلی که علت آنها مشخص نمی باشد به منظوربهبود فرایندها , کاهش خظاها و صرفه جویی در منابع سازماناستفاده شد که منجر به بهبود جهشی و کاهش هزینه چشم گیر را به همراه داشته است . در این مقاله سعی شده است تجربه عملی در اجرای این پروزه ها در شرکت امداد خودرو ایران که با اهداف استراتژ یک شرکت مرتبط میباشد انتخاب و همچنین این پروژه ها جزء پروژه های منتخب ایران خودرو معرفی شده است. در صورت تمایل شما به جزئیات پروزه های انجام شده در قالب پروژه های برتر به منظور کسب بالاترین منافع و خلاقانه ترین بهبود و کاملترین روش تحقیق و کسب رضایت مشتری فایل مورد نظر را ارسال می کنیم