سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت

تعداد صفحات: ۸

نویسنده(ها):

اصغر جهانی بهشمیر – کارشناس ارشد مدیریت
آیدا مهدوی لنجی – عضو هیئت علمی موسسه آموزش عالی علامه محدث نور

چکیده:

با توجه به رقابتی بودن تجارت در عصر حاضر اکثر شرکتها امروزه تمرکز زیادی بر مشتری و نیازهای مشتریان دارند. سفارشی سازی انبوه مقوله ای است که با ورود تجارت الکترونیک به عرصه تجارت در میان تولید کننده های کالا و خدمات مورد توجه قرار گرفته است. تجارت الکترونیک از شبکه های کامپیوتری و اینترنت جهت خرید و فروش محصولات و خدمات استفاده می ک ند و می تواند دغدغه های ناشی از هزینه های بالای تولید به صورت سفارشی را کاهش دهد. در این مقاله سعی بر این است تا به نقش تجارت الکترونیک و چگونگی اسان سازی فرآیند سفارشی سازی انبوه به کمک تجارت الکترونیک پرداخته شود.