سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: اولین همایش منطقه ای رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

سجاد بحرکاظمی – دانشجوی کارشناسی کامپیوتر نرم افزار دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجا
محسن فلاح راد – عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان
فریده پیغله – مدرس رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دانش آموخته کارشناسی کامپی

چکیده:

ارتباط متقابل مدتهای مدیدی جزء تعیین کننده و مهم فرایند آموزشی بوده و نشان میدهد که فعل و انفعال غیرهمزمان می تواند محیطی ایده آل را برای یادگیری فراهم سازد ترویج این فعل و انفعال مستلزم تغییر تفکر و پیرامون نقش یادگیری و آموزش سنتی می باشد که از طریق تحقیق در زمینه فعالیتهای یادگیری و آموزش و پیامدهای این فعل و انفعالات مشخص به دست می آید دراین مقاله از یک روش تئوری جهت دستیابی به بینشهایی دراین زمینه استفاده شده است و نشان میدهد که چگونه شرکت کنندگان در یک محیط بحث غیرهمزمان مبتنی بر متن به فعل و انفعال پرداخته اند.