سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی

تعداد صفحات: ۱۹

نویسنده(ها):

محمدرضا جابرانصاری –
فرهاد بحیرائی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

چکیده:

بانکها به عنوان موسسات اقتصادی همواره به دنبال تحقق توقعات و نیازهای مشتریان خود می باشند فناوری اطلاعات با تسهیل ارتباط با مشتریان و افزایش سرعت و اثربخشی ان زمینه بهبود عملکرد و نواوری درارایه خدمات را فراهم می کند دردنیای امروز با وجود تغییرات و تحولات لحظه به لحظه تکنولوژی خصوصا درزمینه الکترونیک و اینترنت ما به سمت دنیایی مجازی حرکت می کنیم که درآن بانکها و موسسات مالی باید بتوانند خدمات خودرا بصورتی ارایه دهند که درمشتریان ایجاد ارزش رضایت کاتلرفیلیپ ۱۳۹۰ اصول بازاریابی ترجمه دکترصالح اردستانی ویرایش سیزدهم نموده و دروظیفه اصلی خود که همانا جلب رضایت مشتری می باشد موفق باشند حال دراین تحقیق بدنبال آن هستیم که چگونه درچنین فضایی و با استفاده ازبازاریابی نوین بستراین خدمات را برای مشتریان و استفاده کنندگان مهیا نمود.