سال انتشار: ۱۳۸۹

محل انتشار: پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیک

تعداد صفحات: ۸

نویسنده(ها):

فاطمه قربانی – دانشگاه تربیت مدرس دانشکده فنی و مهندسی گروه مهندسی فناوری اطلاعات
غلامعلی منتظر – دانشگاه تربیت مدرس دانشکده فنی و مهندسی گروه مهندسی فناوری اطلاعات

چکیده:

در این مقاله موضوع کاوی یادگیری الکترونیکی با بررسی سه نشریه منتخب از پایگاه اطلاعاتی science direct در فاصله سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ انجام شده است از بین ۲۴۹۰ مقاله منتشر شده در نشریات مختلف تعداد ۷۳۳ مقاله در حوزه یادگیری الکترونیکی بوده است که این مقالات براساس زمینه کاری و محل انجام تحقیق مورد بررسی قرارگرفته اند. بررسی این مقالات نشان داد که در محیط یادگیری الکترونیکی رویکردهای آموزشی و مقالات انگیزشی سه زمینه اصلی در حوزه یادگیری الکترونیکی در سالهای مورد بررسی بودها ند. . نتایج بررسی در شناخت روندهای تحقیقاتی حوزه یادگیری الکترونیکی به محققین کمک می کند.