سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: نوزدهمین همایش سالانه مهندسی مکانیک

تعداد صفحات: ۴

نویسنده(ها):

مهدی فتحی – دانشجوی کارشناسی ارشد مکانیک، دانشگاه یزد
مهران بابایی حاجی بکنده – کارشناس ارشد مکانیک، شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی
شهرام طالبی – استادیاردانشکده مکانیک، دانشگاه یزد

چکیده:

در این مقاله ناپایداری رایلی-تیلور به صورت عددی شبیه سازی گردیده است. کد تهیه شده قادر به تحلیل مسائل با سطح آزاد و غیردائم است. برای تعیین موقعیت سطح آزاد از سه روش حجم سیال، لولست و ترکیب حجم سیال و لولست استفاده شده و با یکدیگر مقایسه گردیده است