مقاله مقایسه اثربخشی روش های آموزشی نقشه مفهومی و سخنرانی بر پیشرفت درس مهارت های اجتماعی – اقتصادی دانش آموزان کم توان ذهنی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۹۰ در پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز) از صفحه ۹۷ تا ۱۱۶ منتشر شده است.
نام: مقایسه اثربخشی روش های آموزشی نقشه مفهومی و سخنرانی بر پیشرفت درس مهارت های اجتماعی – اقتصادی دانش آموزان کم توان ذهنی
این مقاله دارای ۲۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله نقشه مفهومی
مقاله یادگیر معنی دار
مقاله پیشرفت تحصیلی و یادسپاری
مقاله کم توانی ذهنی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: علی پور محمد
جناب آقای / سرکار خانم: پورمحمدرضای تجریشی معصومه
جناب آقای / سرکار خانم: داورمنش عباس

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
لطفا برای مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.