سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی

تعداد صفحات: ۲۱

نویسنده(ها):

منیجه بحرینی زاده – استادیار دانشگاه خلیج فارس بوشهر
مجید اسماعیل پور – استادیار دانشگاه خلیج فارس بوشهر
جمال الدین کبوتری – دانشجوی ک ارشناسی ارشد مدیریت

چکیده:

یکی بارزترین نماد بانکداری الکترونیک به کارگیری دستگاه های خودپرداز به عنوان درگاه های جدید با خدمات متنوع دردسترس کاربران است درحال حاضر مشتریان بهدنبال موسسات مالی هستند که به بهترین نحو انتظارات آنها را براورده ساخته و و درصورت برآورده نشدن انتظار از موسسه ای به موسسه دیگررجوع میکنند موسسات مالی نیز به منظور براوردن این انتظارات با کیفیت بهتر خدمات و تلاش جهت افزایش رضایت وایجاد تمایل به استفاده درمشتریان خود محصولات جدیدی ارایه میدهند مدیران سازمان های خدماتی اگاهند که کیفیت برتر موجب عملکرد بهتر می شود و مزایایی چون رضایت مشتریان وفاداری مشتریان پاسخ گویی به نیازهای آنها رشد سهم بازار و بهره وری برای سازمان ها به ارمغان می آورد آنها کیفیت خدمات را به عنوان اهرمی برای ایجاد مزیت رقابتی به کار می گیرند.