سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: چهارمین ملی کنفرانس مهندسی و مدیریت نوآوری

تعداد صفحات: ۱۵

نویسنده(ها):

سلیمان خدادی – رئیس مهندسی خط تولید مونتاژ موتور ملی
ایران طورانیان – کارشناس مهندسی خط تولید مونتاژ موتور ملی
مسعود حاجی علیبیگی – رئیس تراشکاری و قطعه سازی

چکیده:

طراحی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات بمنظور رفع نیاز کیفی و کمی مشتریان همکاریهای مشترک با شرکت های پیشرو جهانی و رقابت با سایر تولید کنندگان ابلاغیه استراتژی سال ۹۰ هرسازمانی را که برای بودن درمحیط رقابت تلاش می کند ملزم به همراهی و حرکت درجهت تامین خواسته های مشتریان و نوآوری درسطح بنگاه های همکار با رقیب می نماید گروه صنعتی ایران خودرو نیز بواسطه همکاری مشترک با پژو کروزه فابربکم بال و نیز منطبق با نیاز کمی و کیفی بازار ایران و صادرات محصول تولید خود درسالهای گذشته تغییرات بسیارمتنوع تدریجی و رادیکالی درفرایندها و محصولات تولیدی خود اعمال کرده است موتورسازی ایران خودرو با بهره گیری ازنیروی انسانی خلاق و متخصص و بکارگیری فناوریها و تکنولوژی های نوین و رعایت الزامات زیست میحطی با دراختیار داشتن ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته برای تعدادی ازخطوط تولیدی و کسب دانش طراحی و ساخت ابزارآلات و ماشین آلات باتوجه به شرایط تحریم اقتصادی و سختگیرانه شدن استانداردهای آلایندگی کشور و حذف یارانه سوخت با طراحی و ساخت این ابزار آلات و تجهیزات درخودکفایی و بومی سازی و کاهشوابستگی قدمی نو برداشته است