سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: چهارمین ملی کنفرانس مهندسی و مدیریت نوآوری

تعداد صفحات: ۴

نویسنده(ها):

حمید سعیدی – کارشناس ارشد مهندسی برق_الکترونیک
کسری کرباسچی – کارشناس ارشد مهندسی مکانیک_طراحی کاربردی
سید ایرج حسینی فرد – کارشناس مهندسی مکانیک_حرارت و سیالات

چکیده:

زمان بربودن آشنایی کامل شبکه خدمات پس ازفروش با ایرادات یک محصول جدید و روشهای استانداردجلوگیری از شیوع و رفع آنها ازدغدغه های خاطر تولید کنندگان محصول و بویژه خودروسازان بشماررفته و اگاه سازی به موقع واحدهای درگیر درامر تولید و کیفیت قطعات برای حل ریشه ای ایراد به منظور حفظ سطح کیفی محصول و حفظ میزان رضایتمندی مشتری از مهمترین مسائل خودروسازان معظم بشمار میرود دراین نوشتار تجربه موفق معاونت کیفیت ایران خودرو درطراحی و پیاده سازی سیستم هشدار سریع ایرادات خاص در سطح شبکه خدمات پس ازفروش گروه صنعتی ایران خودرو درحوزه خودروهای سواری بررسی شده است.