سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: دومین همایش فناوری اطلاعات، حال، آینده

تعداد صفحات: ۹

نویسنده(ها):

عزیز عزت نشان – عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد

چکیده:

امروزه به نظر میرسد به جای آنکه بیشتر درخصوص مزایا و معایب تجارت الکترونیک بحث شود بایستیدر ضرورت و لزوم بهره گیری درست از تجارت الکترونیک و ایجاد زیرساختهای درست دراین زمینه تبادل نظر فعالیت اجرایی صورت گیرد سهم کشور ایران در زمینه تجارت الکترونیکی در سال ۸۲ تقریبا صفر بوده است و این بدان معنا است که تجارت الکترونیک در کشور ما نوپاست و به دلایل متعدد با مشکل عدم موفقیت و دستیابی به یک کسب و کار الکترونیکی همراه است دراین مقاله سعی شده است درباره زیرساخت های تجارت الکترونیک مشکلات و راه کارهای توسعه تجارت الکترونیک در کشورمان ایران توضیحات مناسبی داده شود. تا درآینده ای نه چندان دور به مشکلات و محدودیت هایی که دراین زمینه درکشورمان هست توجهی شود و زیرساختهای لازم فراهم گردد.