سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران

تعداد صفحات: ۶

نویسنده(ها):

حامد بابایی – دانشگاه آزاد اسلامی شبستر
جواد حیدرزاده –

چکیده:

مساله ی جدول زمان بندی دروش دانشگاهی تخصیص کلیه رویدادها به برشهای زمانی و کلاسهای درسی البته با درنظر گرفتن لیست قیود سخت و نرم ارایه شده دریک نیم سال تحصیلی می باشد بطوریکه هیچ برخوردی دراین تخصیص ها بهوجود نیاید دراین مساله قیودسخت نباید تحت هیچ شرایطی نقض گردند ما قیود نرم حتی الامکان نباید نقض شوند هدف این مقاله دسته بندی کردن رهیافت های هیورستیک جهت حل مساله جدول زمان بندی دروس دانشگاهی درسه کلاس رهیافت های مبتنی برمتدهای متاهیورستیک مبتنی بر جمعیت، رهیافت های مبتنی برمتدهای متاهیورستیک مبتنی برتک راه حل و . متدهای نوین هوشمند خواهد بود.