سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: سومین همایش ملی مهندسی صنایع و سیستم

تعداد صفحات: ۱۴

نویسنده(ها):

زهرا رحمانی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی، دانشکده علوم انسانی و مدیریت، دا
رضا اسماعیل پور – عضو هیات علمی دانشگاه گیلان

چکیده:

جهانی سازی به معنی در نظر گرفتن جهان به عنوان یک بازار بزرگ جهانی است. تصور جهان بدون مرز برای ایجاد تغییرات شگرف در بازارهای جهانی و رقبای اصلی محصولات تکنولوژی اطلاعات است. فن آوری اطلاعات جهانی، بازار جهانی را تعیین میکند و به سوی آماده سازی مدیران با یک دسته مباحث سخت و مشکل حرکت می کند. این مقاله مباحث مهمی برای موفقیت مدیران فناوری اطلاعات جهت پاسخ به تغییرات سریع در بازارهای فناوری محور ارائه می دهد. همچنین حوزه های تحت نفوذ فناوری اطلاعات جهانی و اهمیت آن را توصیف می کند و در پایان حوزه های تحقیقاتی فناوری اطلاعات جهانی جهت تسریع در پیشرفت آن را معرفی می نماید.