سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

هادی رحیم پور – کارشناس حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر

چکیده:

اگر قرار باشد یک شرکت جهانی با موفقیت عمل کند، استراتژی ها در سطوح مختلف می بایست با هم در ارتباط باشند. در طول نیمه ی نخست سده ی ما و حتی در اوایل دهه ی هشتاد، برنامه ریزی (همراه با یار اجتناب ناپذیرش، استراتژی) همواره واژه کلیدی، هسته ی مرکزی، سلاح تقریباً کفایی مدیریت خوب و صحیح بوده است. اما بسیاری از شرکت ها از جمله سونی، زیراکس، تگزاس اینترمنتس و شرکت های مشابه با یک برنامه ریزی رسمی، منطقی و سیستماتیک حداقل بطور چشمگیری موفق بوده اند.