سال انتشار: ۱۳۹۳

محل انتشار: اولین کنفرانس ملی چالش های مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان ها و صنایع

تعداد صفحات: ۱۲

نویسنده(ها):

فرشته رضائی – عضو هیئت علمی گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، دانشگاه پیام نور،ایران

چکیده:

با پیشرفت هایی که در صنایع و علوم مختلف بوجود آمده است،مفاهیم جدیدی وارد حوزه های کسب و کار شده اند که از جمله ی آنها می توانیم به مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتریان و رایانش ابری اشاره کرد. هدف از این مقاله ارائه مزایا وریسک های استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رایانش ابری در بنگاه های کوچک و متوسط است.این مقاله شامل شرح کوتاهی از رایانش ابری و مدل سرویس های آن، مدلهای به کارگیری و ویژگی های اصلی آن می باشد. ویژگی های سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری انتخاب شده شامل مدیریت تماس، اتوماسیون نیروی فروش و مرکزتماس می باشد