سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

داریوش حس پور گل افشانی – کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول،

چکیده:

بازاریابی اینترنتی تحت عنوان بازاریابی وب سایت یا بازاریابی آن لاین شناخته شده است و همچنین بهتر، تحت عنوان بازاریابی محصولات با خدمات در اینترنت یا وب سایت شناخته می شود. این یک روش بسیار مفید برای سازمانهاست تا خدمات یا محصولاتشان را به مناسب ترین روشها تبلیغ کنند. اینترنت نقش بسیار مهمی در سناریوی فناوری نوین خ واهد داشت. بیشتر ماهیت بازاریابی اینترنتی، از لحاظ فراهم سازی عکس العمل سریع کاربر، و عکس العمل های دریافت شده، یک کیفیت منحصر بفرد بازاریابی به شمار می رود. این مقاله در مورد این حقیقت تأکید می کند که بازاریابی اینترنتی دامنه گسترده ای دارد زیرا نه تنها به اینترنت، ایمیل و خصیصه های بی سیم تأکید می کند، بلکه شامل سیستم مدیریت پایگاه داده مشتری دیجیتال و مدیریت ارتباط مشتری الکترونیک (ECRM) می باشد. همچنین در این مقاله به مزایای تبلیغات اینترنتی و فرصت های پیش رو پرداخته، سپس چالش های موجود مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در انتها نیز نقش تبلیغات اینترنتی در ارتباطات راه دور و استراتژی های مهم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.