سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

جواد امیری – کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دا
سحر محسنی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه علوم و تحقیقات

چکیده:

یکی از مباحث مهم در زمینه م دیریت، فرآیند مدیریت استراتژیک می باشد. هدف کلی این مقاله تحقق کامل سود بالقوه در هر رابطه و همچنین پاسخ به نیازها و خواسته های مشتریان از طریق برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی می باشد. مدل های برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی، نقش بازاریابی در طراحی و اجرای استراتژی ها و رسیدن به مزیت رقابتی از اهداف جزئی این مقاله می باشد. اهمیت فرآیند برنامه ریزی در فضای رقابتی امروز ما را بر آن می دارد تا با نگاهی دقیق تر به این موضوع بنگریم.