مقاله عوامل موثر بر انتخاب بازارهای هدف صادراتی صنعت برق ایران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۹۱ در مطالعات مدیریت صنعتی از صفحه ۱۴۱ تا ۱۶۰ منتشر شده است.
نام: عوامل موثر بر انتخاب بازارهای هدف صادراتی صنعت برق ایران
این مقاله دارای ۲۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله فرایند بین المللی شدن
مقاله صادرات
مقاله بازاریابی بین المللی
مقاله بازار هدف
مقاله انتخاب بازار بین المللی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: دهدشتی شاهرخ زهره
جناب آقای / سرکار خانم: جعفری حسین

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
لطفا برای مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.