سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: اولین همایش ملی تربیت بدنی و علوم ورزشی

تعداد صفحات: ۵

نویسنده(ها):

خاطره جماعت – گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی، واحد ساوه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، ای

چکیده:

در ابتدای هزاره سوم، جهان ورزش دوران جدید و تازه ای را تجربه می نماید. افزایش فعالیت در عرصه تربیت بدنی و ورزش موجب افزای تقاضای کالاها و خدمات مختلف می شود. این مجموعه فعالیتها موجب پیدایش صنعت ورزش شده است. برای موفقیت در صنعت ورزش، بازاریابی ورزشی و به کاربردن آن امری ضروری است. اسپانسر شیب به عنوان یکی از عناصر ارتباطات بازاریابی می تواند در موقعیت های معین در کنار سایر عناصر مانند تبلیغات، ارتقاء فروش، فروش خصی، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم به عنوان یک انتخاب سودمند، ابزار لازم برای تحقیق اهداف خاص شرکت ها را تأمین کند و باعث موفقیت بازاریابان در یک محیط مغشوش شود.