مقاله عوامل جذابیت شبکه «من و تو» از منظر دانشجویان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز و زمستان ۱۳۹۰ در جامعه پژوهی فرهنگی از صفحه ۳۵ تا ۵۴ منتشر شده است.
نام: عوامل جذابیت شبکه «من و تو» از منظر دانشجویان
این مقاله دارای ۲۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله شبکه های ماهواره ای
مقاله شبکه من و تو
مقاله بفرمایید شام
مقاله اتاق خبر

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: آقاسی محمد
جناب آقای / سرکار خانم: شبابی مهرشاد
جناب آقای / سرکار خانم: صفوی حنانه سادات

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
امروزه، تلویزیون از قدرت مندترین رسانه های دنیا در عرصه قدرت نفوذ و تاثیرگذاری است، چرا که کم تر خانه ای است که با تلویزیون بیگانه باشد. رشد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، در سال های گذشته، تاثیرات گوناگونی در فرهنگ جامعه ایرانی گذاشته است. شبکه تلویزیونی «من و تو» از جدیدترین شبکه هایی است که افراد ایرانی را مخاطب قرار داده است. پاسخ این پرسش را، که عوامل جذابیت این شبکه بر چه منابعی استوار است، هم می توان از برنامه سازان و دست اندرکاران آن گرفت و هم در پرتو نگاه مخاطبان. این مقاله، که دستاوردهای تحقیقی در این موضوع را به اختصار باز می گوید، گروه دوم را انتخاب کرده است. نکته جالب توجه آن که ۷۳٫۲ درصد پاسخ گویان دانشجو اظهار داشته اند که کیفیت این شبکه، در برابر کیفیت شبکه های داخلی، رغبت آن ها را برای تماشا افزایش می دهد. نزدیک به نیمی نیز صدا و سیما را عامل موثر انتخاب ماهواره توسط ایرانیان دانسته اند.