مقاله عنوان فارسی: راهبردهای بنیادی تبلیغات در تعلیم آموزه های دینی و تربیت اسلامی (عنوان عربی: الاستراتیجیات الأساسیه للدعوه فی طرح التعالیم الدینیه والتربیه الإسلامیه) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار و تابستان ۱۳۹۱ در تربیت اسلامی از صفحه ۱۲۳ تا ۱۴۰ منتشر شده است.
نام: عنوان فارسی: راهبردهای بنیادی تبلیغات در تعلیم آموزه های دینی و تربیت اسلامی (عنوان عربی: الاستراتیجیات الأساسیه للدعوه فی طرح التعالیم الدینیه والتربیه الإسلامیه)
این مقاله دارای ۱۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله کلیدواژه فارسی: امر به معروف و نهی از منکر
مقاله رسانه دینی
مقاله راهبردهای تبلیغی
مقاله جاذبه پیام تبلیغاتی (کلیدواژه عربی: الأمر بالمعروف والنهی عن المنکر
مقاله وسائل الإعلام الدینیه
مقاله استراتیجیات الدعوه
مقاله جذابیه الرساله الدعویه)

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: کاظمیان زیبا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مشاهده متن هدف تحقیق حاضر، بررسی تاثیر رسانه ها بر آموزش شیوه های موثر امر به معروف و نهی از منکر با استفاده از روش تحقیق همبستگی است. این تحقیق نشان داد تلویزیون موثرترین رسانه در زمینه آموزش شیوه های موثر امر به معروف و نهی از منکر است و از بین شبکه ها، شبکه چهار نیز در این امر پیشتاز بوده است، تبلیغات با جاذبه احساسی دارای بیشترین اثربخشی است، روش پرسش و پاسخ در مقایسه با روش سخنرانی به طور معناداری اثربخشی بالاتری دارد، و در مقایسه دو استان گیلان و خراسان رضوی، اثر بخشی آموزش شیوه های موثر امر به معروف و نهی از منکر در استان خراسان رضوی در سطح بالاتری است.