مقاله عنوان فارسی: بازاریابی شبکه ای در فقه و حقوق کیفری ایران (عنوان عربی: التسوق الشبکی فی الفقه و الحقوق الجزائیه لإیران) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۹۲ در پژوهش های فقه و حقوق اسلامی (فقه و مبانی حقوق اسلامی) از صفحه ۵۹ تا ۸۳ منتشر شده است.
نام: عنوان فارسی: بازاریابی شبکه ای در فقه و حقوق کیفری ایران (عنوان عربی: التسوق الشبکی فی الفقه و الحقوق الجزائیه لإیران)
این مقاله دارای ۲۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله کلیدواژه فارسی: بازاریابی شبکه ای سالم
مقاله بازاریابی شبکه ای ناسالم
مقاله فقه امامیه
مقاله جعاله
مقاله حقوق کیفری (کلیدواژه عربی: التسوق الشبکی الصحیح
مقاله التسوق الشبکی الناقص
مقاله فقه الإمامیه
مقاله الجعاله
مقاله الحقوق الجزائیه)

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: عطارزاده سعید
جناب آقای / سرکار خانم: جلیلیان مهدی
جناب آقای / سرکار خانم: ساریخانی عادل

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
چکیده فارسی:
بازاریابی شبکه ای از جمله پدیده های اقتصادی است که در طی ده سال گذشته مطرح شده و مباحث فراوانی در خصوص آن صورت گرفته است. آنچه اقتصاددانان بر آن تاکید دارند تقسیم این شکل از بازاریابی به دو نوع سالم و ناسالم است. در این تحقیق سعی شده در ابتدا این شکل از بازاریابی معرفی و وجوه تمایز دو نوع سالم و ناسالم آن بیان شود سپس نوع سالم آن که به لحاظ فقهی کمتر بررسی شده مورد دقت قرار گیرد و پس از آن نوع ناسالم بازاریابی شبکه ای مورد نقد و بررسی فقهی واقع شود. علاوه بر این بازاریابی شبکه ای به لحاظ حقوقی نیز مورد مداقه قرار گرفته است. در پایان، این فرضیه که نوع سالم بازاریابی شبکه ای به لحاظ فقهی فاقد اشکال است و در قالب عقد جعاله می گنجد و نوع ناسالم آن دارای اشکالات عدیده فقهی است و فعالیت در آن حرام است ثابت گردید و جایگاه هر یک از انواع بازاریابی شبکه ای در حقوق کیفری کشورمان به دقت تحلیل شد.