مقاله شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی در بازار سهام با استفاده از روش تاپسیس فازی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۹۱ در مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار (مدیریت پرتفوی) از صفحه ۱۴۷ تا ۱۶۸ منتشر شده است.
نام: شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی در بازار سهام با استفاده از روش تاپسیس فازی
این مقاله دارای ۲۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله کیفیت خدمات
مقاله فناوری اطلاعات
مقاله سازمان بورس
مقاله تصمیم گیری چندمعیاره
مقاله تاپسیس فازی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: میرابی وحیدرضا
جناب آقای / سرکار خانم: فلاح شمس میرفیض
جناب آقای / سرکار خانم: لستانی لیا
جناب آقای / سرکار خانم: کوشان ندا
جناب آقای / سرکار خانم: سعیدی نیما

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف از نگارش پژوهش حاضر، بررسی، شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی در بازار سهام (بورس اوراق بهادار) می باشد. مدل مفهومی دربرگیرنده ۸ معیار کارایی، قابلیت دسترسی، تحقق تعهدات، امنیت و اعتماد، پاسخگویی و راهنمایی، تماس، موارد قانونی و آموزش و ۴۱ زیرمعیار بود. پرسشنامه طرح شده نیز دربرگیرنده ۴۱ سوال بسته حاصل از ۴۱ زیرمعیار و ۱ سوال بار بود که پس از تائید روایی، میان ۱۹۶ نفر از کاربران خدمات الکترونیکی بازار سهام توزیع شد. نتایج حاصل از بکارگیری تکنیک تاپسیس فازی جهت رتبه بندی زیرمعیارها، بیانگر آنست که در میان متغیرهای پژوهش، «قابلیت جستجوی خدمات مورد نیاز کاربر»، «سرعت تکمیل تراکنش» و «میزان امنیت در حفظ اطلاعات کاربران» به عنوان مهمترین و «برگزاری کلاس های آموزشی جهت کار با سامانه»، «ارائه دفترچه و سی دی های آموزشی به کاربران» و «امکان تماس با مسوولین در زمان بروز مشکل مطالعه و یادگیری آسان دفترچه های آموزشی» نیز به عنوان کم تاثیرترین متغیرها انتخاب شدند.