سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: سومین کنفرانس ملی صنعت نیروگاههای حرارتی

تعداد صفحات: ۵

نویسنده(ها):

علی زکی – شرکت موننکو ایران
امیر هسراک –
احمدرضا عابدیان –
ندا صالحیان زندی –

چکیده:

درتحقیق حاضر نتایج حاصل ازعملکرد دونوع اتصال انبساطی درداکت بخار سیستم کندانسور هوایی از نظر بارهای وارده برنازل سرتوربین مقایسه شده اند از آنجا که اولین بار است که یکی از این اتصالات با چنین ابعادی درسیستم کندانسور هوایی مورد استفاده قرارمیگیرد بررسی عملکرد آن دراین سیستم از اهمیت بالایی برخوردار است دراین مقاله مجموعه داکت و اتصالات انبساطی با استفاده از روش المان محدود درنرم افزار FE-Pipe مدل شده نتایج ح اصل و مزایا و معایب استفاده از هریک از اتصالات انبساطی مذکور مورد ارزیابی قرارگرفته است