سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: اولین همایش منطقه ای رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

تعداد صفحات: ۶

نویسنده(ها):

محمد شیرافکن – دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
ناصر مدیری – استادیار گروه کامپیوتر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
فواد اسکندری – دانشجوی کارشناسی

چکیده:

دراین مقاله یک سیستم جدید به منظور مدیریت بلادرنگ ارتباط با مشتری مطرح می کنیم این سیستم برمبنای گسترش یک شبکه از قرائتگر های رادیو شناسه در سرتاسر محیط بنا شده است اطلاعاتی که درباره مشتریان در زمان حال و یا با اندک تاخیر زمانی درزمانهای مختلفی از روز ذخیره می شوند اطلاعات بازاریابی ارزشمندی را به منظور وضع قوانین بهتر سرویس دهی فراهم می کنند.