سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

ساناز خشبی – دانشجوی دانشگاه پیام نورزنجان
محمدرضا شاهمرادی – عضو هیئت علمی دانشگاه

چکیده:

اهمیت رو به رشد سیستم مدیریت محتوای معنایی و کارآمد بودن این سیستم درتمامی جنبه های کسب و کارروزانه قابل مشاهده می باشد افزایش مقدار محتوا موجب پدیدآمدن چالشهای بسیاری گشته که یکی ازدلایل آن را میتوان دردسترس بودن حجم بالایی از منابع مختلف چون اینترنت دانست به واسطه موجود بودن محتواهای بیشتر و بدون ساختارنیازتشدید بهره گیری از مدیریت محتوا معنایی هرچه بیشتر احساس گردیده است این مقاله ابتدا به بررسی SCMS پرداخته و سپس به معرفی و مقایسه مدلهایی ازسیستم مدیریت محتوا معنایی براساس ادغاماجزایی چونمحتوا فراداده هاه هستی شناسی و .. جهت بهره گیری درامور مختلف به خصوص وب معنایی پرداخته است