سال انتشار: ۱۳۸۵

محل انتشار: نخستین کنفرانس بین المللی شش سیگما

تعداد صفحات: ۱

نویسنده(ها):

امیر آقایی – دبیر اجرایی سومین سمینار سالانه تجارت الکترونیکی اهواز

چکیده:

سومین سمینار سالانه تجارت الکترونیکی اهواز با حمایت اداره بازرگانی استان خوزستان و مرکز تجارت الکترونیکی ایران وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در تاریخ ۵ و ۶ تیرماه سال جاری در هتل بینالمللی پارس اهواز برگزار می شود. راهبرد اصلی این همایش سالانه ارائه آخرین دستاوردها، پیشرفت ها، تنگناها و روش های به کارگیری و اجرای رویکرد تجارت الکترونیکی در عرصه کار و تجارت سازمان های برتر ایرانی و به خصوص منطقه خوزستان میباشد. تجارت الکترونیکی فرآیند بی نظیری است که می تواند به عنوان اصلی ترین استراتژی و دغدغه مدیران جهت پیاده سازی و همسویی با مدیریت مبتنی بر دانش سازمانی محسوب گردد. تجارت الکترونیکی در نفس خود سود بیشتر، هزینه کمتر و قابلیت بهره وری مضاعف را به سازمان مجری اعطا می کند. به قول بانیان این پدیده یک دلار هزینه کن صد دلار برداشت کن. گفتنی است این همایش سالانه با حضور مدیران، کارشناسان و تصمیم سازان شرکت ها و سازمان های منطقه برگزار می شود. از برنامه های جانبی این سمینار می توان به نمایشگاه تخصصی، کارگاه های آموزشی و نشست های ویژه اشاره نمود.