سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: دومین کنفرانس ملی مهندسی نرم افزار

تعداد صفحات: ۴

نویسنده(ها):

سحر افتاده بالانی – گروه کامپیىتر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سما تهران، ایران
حمید احمدزاده –

چکیده:

یکی از نیارهای ضروری مدیران سازمانی آگاهی از محیط تجاری سازمان فعالیت های سازمان منابع بازارها مشتریان محصولات سرویس ها و هزینه ها است تا بتوانند برمبنای آن برای نیازهای حال و آینده سازمان برنامه ریزی درست انجام دهند یکی از مهمترین چالشهایی که یک مدیرسازمانی با آن روبروست ایجاد یک تصورذهنی درمورد حال و آینده به منظور پیش بینی و برنامه ریزی رویدادها و عملیاتی است که باید انجام گیرد روشی که مدیران سازمانی جهت حل فرایندهای تصمیم گیری های پیچیده برمیگزینند درپیشرفت سازمان و باقی ماندن آن دربازار رقابت نقشی کلیدی دارد مدیرانی که باتوجه به حقایق و واقعیتهای موجود به سرعت و با به کارگیر یبهینه منابع دردسترس تصمیم گیری می کنند همواره از رقبای خود دربازار رقابت پیشی میگیرند استفاده از روشهای داده کاوی درسازمان ها امکان تصمیم گیری صحیح تر و سریعتر را برای مدیران سازمانی و تصمیم گیرندگان فراهم می کند.